dimecres, 21 de setembre del 2016

Ja tenim nom!!!!!

Després de veure tot el material que hem portat a l'escola, de veure diferents fotografies i vídeos de taurons i de pingüins...

cadascú de nosaltres hem decidit que...

IDRIS: M'agraden els pingüins per com caminen i la taca que tenen al coll.
MARTINA A.: A mi m'agrada la boca dels taurons i que mengen persones, ho vaig veure a la "tablet".
JAN: M'agraden els pingüins. Quan caminen fan molta "risa"!
MARTÍ: M'agraden els pingüins quan caminen i els fillets pingüins.
JOANA: M'agraden quan caminen els pingüins.
RITA: M'agraden els taurons perquè tenen la boca molt gran.
SAMANTHA: M'agraden els pingüins perquè viuen al mar.
ELIAS: M'agraden els pingüins perquè són bons.
ELOI: M'agraden els pingüins perquè mengen peixos i a mi també m'agraden els peixos. A França vaig veure pingüins i com menjaven peixos.
SIMÓN: M'agraden els taurons perquè tenen la boca súper gran!
MARTINA G.: A mi m'agraden els bebès pingüins.
LIA: M'agraden els pingüins perquè un dia la iaia em va portar a veure els pingüins.
ANGEL: El taurons porque té dientes grandes!
FABRIZIO: M'agraden com caminen els pingüins.
NOAH: M'agrada com neden els taurons.
ALBA: M'agraden els pingüins perquè van per la mar i la neu i a mi m'agrada la mar i la neu, i jo ho he decidit.
JANA: M'agraden els pingüins perquè quan estan cansats es tiren a terra i rellisquen.
CAMILA: M'agraden els bebès pingüins i fan molta gràcia quan caminen.
ENNA: M'agraden els taurons perquè neden molt bé.
GENÍS:  M'agraden els pingüins perquè la "boca" m'agrada  molt i també quan parlen.
JOSUÉ: Els taurons porque tiene una boca gran.
ELNA: M'agraden els taurons perquè poden moure la cua.
AARON: Els taurons porque se puede comer el pez.
JOEL: M'agraden els pingüins perquè van per la neu.

Compteu, compteu!

Ja podem dir que els nens i les nenes de P4 anem a la classe dels pingüins!
Estem molt contents! Aquest vídeo ens fa riure molt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada