divendres, 2 de juny del 2017

Quina parada del mercat ens agrada més?

Després d'anar al mercat de Sants a veure les parades, els nens i les nenes de pingüins hem dibuixat la parada que més ens agrada i hem explicat perquè hem triat una i no una altra. Les quatre parades més dibuixades són les que farem a la classe!

SIMÓN: La parada d'olives, perquè m'agraden molt les olives, però les picants no!
RITA: La parada d'olives, perquè m'agraden tot tipus d'olives.
MARTINA A.: La xarcuteria, m'agrada perquè hi ha formatge.
MARTÍ: La peixeteria perquè m'encanta el peix.
ELOI: La fruiteria, perquè m'agraden molt els prèssecs perquè són dolços.
ANGEL: La parada d'olives, perquè m'agraden les olives.
NOAH: La xarcuteria. A mi m'agrada molt el formatge. M'encanta el formatge "loncha". I a la meva mama també li agrada molt el formatge!
ELNA: La parada d'olives, perquè m'agraden molt les olives, però no totes, les de color negre no m'agraden.
JOSUÉ: El menjar preparat, m'agrada la pasta, els macarrons...
ELIAS: La peixeteria perquè m'encanten els peixos.
ALBA: La xarcuteria, m'agrada molt el formatge i també la botifarra.
GENÍS: La peixeteria perquè m'agrada molt menjar peix. M'agrada la sardina.
OTGER: La peixeteria perquè m'agrada molt menjar peix. El rap és el peix que m'és m'agrada.
JOEL: La parada d'olives, perquè m'encanten molt les olives.
FABRIZIO: La fruiteria, perquè m'agrada menjar fruita.
JANA: La peixeteria perquè m'agrada menjar peix.
SAMANTHA: La peixeteria, m'agrada perquè jo menjo peix.
CAMILA: La peixeteria, m'agrada perquè el peix és el meu menjar preferit.
MARTINA G.: La parada d'olives, perquè m'agraden molt les olives, però algunes no, les negres no.
IDRIS: La fruiteria, m'agrada perquè témoltes fruites i les fruites són molt bones.
JOANA: la verduleria, m'agrada perquè m'agraden molt les verdures.
LIA: La peixeteria perquè m'agrada molt el peix.
JAN: El menjar preparat, m'agrada perquè així no hem de cuinar.

Clicant AQUÍ podreu veure els nostres dibuixos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada