diumenge, 19 de novembre del 2017

P4- Assemblea: "En Lluc està trist"

Conte- "En Lluc està trist"         Presidenta- Júlia
                                            Moderadora- Arlés










Aquest conte ens explica la història del Lluc i el seu gos"Pelut". Tots dos juguen i s'ho passen molt bé junts, però un dia el Pelut ja no té ganes de jugar i tampoc menja, S'ajeu al seu llitet i no es belluga. El veterinari els explica que el gos és molt vellet i està malat.
Quan el Pelut es mor, en Lluc està molt trist i no pot deixar de plorar, llavors els pares del Lluc tenen una bona idea.....

CONVERSA
ASTOR- Jo tenia un gat que es deia Otto.
LLUC- Jo tenia un gat que es deia Lucas, però jo no estava trist.
SOFÍA- El meu gat es deia Lia. Es va morir i jo estava trista.
MICHAEL- Tenia un gos que es va morir. Era de la mama.
ALEJANDRA- El meu pare tenia un gos. Estava malalt.
ARLET- La meva iaia l'any passat tenia un gat que es va morir però no recordo el nom.
IVET- El meu gat es deia Mixu i es va morir.
ERIKA- Tenia un gos que se llamaba Mike y se murió.
MARTÍ- El meu conill es deia Cupi, però està a casa i està viu.

 CONCLUSIONS
MAR- Quan estic sola a la meva habitació estic trista i crido al meu pare.
ASTOR- La mama del Lluc li pot comprar estrelles i el nen que té aquell animal li pot posar el nom a cada estrella de les mascotes que hagi tingut.
NARE- Si estàs sola a la teva habitació has d'agafar el teu nino i abraçar-lo.
Per veure les fotos de l'Assemblea, cliqueu AQUÍ



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada