dimecres, 25 d’abril del 2018

La Joana ens explica "L'orugueta goluda"

Com tenim els cucs de seda a la classe, la Joana ens ha volgut explicar el conte de "l'orugueta goluda".
El conte d'una eruga que li agrada molt menjar i cada dia menja fruita, cada dia més, i fins i tot menja gelat, pastís, galetes...fins que un dia li fa molt mal de panxa i ha de menjar fulles. Després fa un capoll, es converteix en crisàlide i finalment en una preciosa papallona!

Quan hem acabat el conte, hem pogut parlar de les diferències que hem vist amb l'eruga d'aquest conte i els nostres cucs de seda.

JOEL: aquesta eruga menja fruita i els nostres no.
MANEL: tampoc és blanc com els nostres.
SIMÓN: clar, perquè és una oruga i els nostres són cucs.
AARON: si "comen mucho se convierte en mariposa".
CAMILA: aquest del conte té unes antenetes i els nostres no. I les erugues fan mal, piquen.
JOEL: són verinoses.
ANGEL: "yo ví una eruga venenosa en el parque".
CAMILA: tenen unes punxes i quan piquen fan mal i són lletges.
MARTÍ: jo crec que els nostres cucs són erugues perquè són més llargs els cucs, i les erugues més curtes.
MANEL: hi ha cucs que són més llargs que aquests nostres.
JOEL: els cucs de terra són molt llargs, jo un dia vaig anar a la muntanya i vaig veure que eren molt llargs.
MARTINA A.: jo vaig veure un dia una eruga amb la meva cosina i estàvem a punt de trepitjar-la i ella em va avisar i vam entrar a casa i vam avisar als pares.
NOAH: doncs jo un dia vaig tocar una eruga i no em va fer mal.
OTGER: doncs jo vaig veure dues erugues que si les toques i et toques l'ull et quedes cec i has d'anar corrents a l'hospital.
SIMÓN: un dia vaig anar a un parc i vaig veure unes erugues i el meu pare em va dir que si la tocava sortien "granitos" i havien fet una muntanya.

Gràcies Joana pel conte, ens ha anat molt bé per parlar dels nostres cucs!
AQUÍ podeu veure alguna foto més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada