diumenge, 10 de juny del 2018

Guàrdia urbana

Aquest setmana les inventores i els inventors hem fet una activitat amb dos agents de la guàrdia urbana, l'Àlex i el Javi.

Primer hem fet una activitat al pati. Tots els nens i les nenes han fet peixos, menys 5 que han fet de taurons. Els peixos han hagut d'evitar que els taurons ens mengessin. Els taurons han aconseguit menjar-nos a tots i totes!
El segon cop, els peixos teníem dues salves on els taurons no podien entrar. Els taurons ho han tingut una mica més difícil i al final han sobreviscut 5 peixos, així que han quedat empatats.
El tercer, i últim cop, els peixos, a més de tenir les dues salves, han disposat d'un passadís on havíem d'anar caminant i els taurons no podien entrar. Només els peixos valents s'han atrevit entrar dins el mar i han estat atrapats pels taurons.
Després, hem pujat a la classe on el Javi i l'Àlex ens han explicat el joc. El mar representa la calçada per on passen els cotxes, que són els taurons! Les salves representen les voreres, i el passadís el pas de vianants. A més, ens han estat explicant la importància de respectar els senyals i els semàfors.
Ens ha agradat molt aquesta activitat. Gràcies Javi i Àlex!

AQUÍ podreu veure més fotos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada