dilluns, 5 de novembre del 2018

Experiment

Al llarg d'aquests dies hem estat observant diversos plàtans i ens hem adonat que n'hi ha de moltes mides: grans, mitjans i petits.
Els nens i nenes de la classe van decidir realitzar un experiment per comprobar durant una setmana què li passa al plàtan si no el guardem a la nevera.

Tots junts hem mirat les fotos i aquests són els comentaris que han fet:
Erika- dilluns el plàtan era groc i verd.
Lia- groc i verd.
Nare- groc i verd.
Jan- Era groc i no tenia puntets. Ara ha passat el temps i té puntets.
Aarón- groc i verd.
Mar- groc i verd. Quan passen els dies apareixen els puntets. Se li ha trencat la pell.
Michael- groc i verd.
Astor- groc i verd.
Júlia- S'ha madurat més.
Pol- Dilluns era verd i groc i ara està madur.
Arlés- Li han sortit puntets marrons.
Nora- Antes era de color verd i groc.
Ivet- S´ha obert una mica. D'aquest costat està tou.
Arlet- El plàtan té unes ratlles negres. S´ha tornat tou. Amb els dies, cada vegada es torna més tou de no menjar-lo. Al plàtan també li ha sortit una mica de lo que es menja. Quan un plàtan de vegades porta molt sense menjar i no està a la nevera, doncs a dintre li comencen a tenir taques negres petites.
Roger- El dilluns no tenia puntets. Per baix és negre i per dalt també. Té puntets grans i petits.
Arlés- Ara és una mica més marró perquè no l'hem posat a la nevera. També s'ha fet tou.
Lluc- S'ha trencat perquè els fillets del plàtan volien sortir de dins del plàtan. No es pot menjar perquè ara té baves. Els que estan marrons i tenen puntets vol dir que tornen a sortir fillets. Ho veig una mica vermellet.
Martí- Quan no el poses a la nevera i passen tots els dies surten els fillets.
Si voleu veure les fotos cliqueu AQUÍ





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada