dissabte, 28 de setembre del 2019

Com es dirà la classe de P4?? (1)

Com cada curs els nens i les nenes de les classes d'educació infantil escollim el nom de la nostra classe.
Aquest curs hem començat a treballar el bestiari de les festes de la Mercè, i d'aquí escollirem la bèstia que més ens agrada i serà el nostre nom.
Que difícil!!! Ens agraden quasi totes les bèsties!!!
Alguns de nosaltres ja hem començat a portar a la classe diferent informaciò d'alguna bèstia i l'hem explicat als altres, a veure si amb tot el que anem coneixent ens decidim per una!
El Jan ens ha explicat el conte: "La cua de la víbria". Tots els gegants, capgrossos i bèsties estaven preparant-se per la festa major i la víbria es va adonar que tenia la cua trencada. El drac no la va voler ajudar, que malament!! En canvi els gegants li van dir que no es preocupés que li arreglarien. Així, al final, la víbria va poder sortir al carrer per celebrar la festa major amb la gent.
La Vera ha pintat tres bèsties i ens ha explicat que "hem pintat amb la mama la tarasca, l'àliga i la víbria. A mi m'agrada la tarasca".
A més ens ha ensenyat una bèstia del barri de Sants: el Xot. És un mussol que acompanya als diables de Sants. Ella ens ha explicat que "és un mussol que és una mica negre i està a un barri de Sants. Fa "uh uh" i també tira una mica de foc".
A la Keilyn li agrada el drac. Ens ha explicat que "es un dragon y tira fuego".
El Roc ens ha portat unes fotos de la Tarasca. Ens ha explicat que "vaig anar a veure la Tarasca però estava plovent i estava a la caseta. A la Mulassa vaig fer veure que la tocava però no la tocava, no es podia. La Tarasca és gran. En aquest paperet diu que el cos és de tortuga. Llença espurnes, caramels i aigua".
L'Izan ens ha explicat que va anar a veure totes les bèsties i ens ha dit "son grans tots i he vist la Tarasca, els capsgrossos, els cavallets, el bou, la víbria...i també els gegants! Vaig anar amb la mama. A mi m'agrada la Tarasca perquè és guapa! També he vist la plaça on ballen. La Tarasca llença foc, aigua i caramels. Estira el coll i mossega. Té cara de senyora i és com una tortuga".
La Matilda ens ha dit que: "he portat els cavallets perquè m'agraden molt".
El Guillem ha portat moltes fotos i ens ha explicat que: "vaig anar a veure les bèsties a la caseta. Hi ha el bou i la víbria, la tarasca amb el meu germà que li posa la mà a la boca, no el mossega perquè no hi ha ningú al darrera. També surt el drac, els cavallets que són més petits, la mulassa, el lleó i l'àliga. La béstia que més m'agrada...encara no ho sé, m'ho haig de pensar!!".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada