dissabte, 28 de setembre del 2019

Com es dirà la classe de P4?? (2)

Els nens i les nenes de P4 ja tenim ganes de tenir nom! Per això, continuem portant informació de quina bèstia ens agrada més!
El Marçal, tot i tenir mal al peu, ha anat a veure el bestiari! ens ha explicat que: "vaig amb la cadira i son les festes de la Mercè, he vist el bou i la tarasca, també hi ha la mulassa...però a mi m'agrada la tarasca!!".
El Dylan ens ha explicat "me gusta la mulassa, tira foc i aigua, he pintat a casa". Haurem d'investigar si tira foc i aigua!!!
La Jana ens ha dit que: "he portat els cavallets cotoners perquè m'agraden més, no els he vist. N'hi ha molts!".
La Vega ens ha dit que "he hecho un lleó perquè m'agrada molt, i m'ha ajudat el meu germà porque yo no sé". 
A l'Aina li agrada: "la víbria, m'agrada perquè llença foc i té pits. La cua és com un drac".
La Júlia ens ha explicat que: "m'agraden els cavallets cotoners perquè ballen, també ballen amb la cua. Son grans i els vam anar a veure".
Aina: "els vam veure tots"
Júlia: "Vam veure el lleó, el drac i la víbria!"
Aina: "els cavallets i la mulassa"
Júlia: "Son gran!"
Aina: "però la tarasca és una miqueta baixa"
La Vera ens ha portat una sorpresa! "És una tarasca que hem fet la mama, el papa i jo, perquè és la que més m'agrada, té closca de tortuga i la cara de senyora". Quina tarasca més xula!!!
L'Ausiàs ens ha explicat que: "he portat un lleó perquè m'agrada. M'agrada més perquè és el rei de la selva. No vaig anar a veure'l perquè estava a Cubelles".
El Blai ha tingut molts dubtes! Primer ens va explicar que: "vaig anar a veure les bèsties però estaven dins la caseta, no plovia, estaven a la caseta perquè s'havia acabat la Mercè. Els vaig veure tots, però encara no sé quin m'agrada!". Al final s'ha decidit i ens ha portat: "la víbria, vaig anar amb el meu germà. La víbria té cua de camaleón i les ales son de rapenat. No estaven al carrer, estaven a casa perquè ja havia acabat la festa major. Totes les bèsties tiren foc, però jo les vaig veure sense foc".

Ja comencem a tenir molta informació del bestiari de Barcelona! Haurem de començar a mirar d'escollir el nom de la nostra classe!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada